Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
19 nov.

Col·loqui en el marc de l’exposició 40 anys del Concurs de Portades de Nadal d’El 9Nou

19:00 h

En el marc de l’exposició dels 40 anys del Concurs de Portades de Nadal d’EL 9 NOU el divendres 19 de novembre a les 19h es farà un col·loqui sobre periodisme local amb la presència d’Agustí Danés, director editorial del diari.

L’exposició és una retrospectiva de les diferents portades de Nadal que ha publicat EL 9 NOU des de 1981 fins a 2020. La mostra recull els treballs guanyadors d’aquest premi, que dibuixen un recorregut per les tendències del disseny i també pels temes que han preocupat la societat osonenca durant quatre dècades. En aquest sentit les portades dels darrers anys han fet referència a l’entrada a l’Euro, la guerra de Bòsnia, els refugiats, també se’n poden veure diversos que fan referència al procés, i el més recent el de l’any passat sobre la COVID.

L’exposició es podrà visitar de dimarts a diumenge de 10 a 14h.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 19 nov.