Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
02 des.

Presentació del llibre “Cuina pràctica” 29 receptes per sorprendre de Manel Molera i Pascual

19:30 h

El Museu del Ter acull la presentació del llibre “Cuina pràctica, 29 receptes per sorprendre” del xef manlleuenc Manel Molera i Pascual.

En Manel Molera va ser durant molts anys xef del Restaurant Torres Petit i la Fonda Torres, regentada durant molts anys juntament amb el seu germà Xavier. Ambdós van ser la quarta generació d’un negoci familiar que va començar amb els seus besavis a principis del segle XX.

El llibre forma part de la col·lecció “Els llibres del Tapís”,  l’activitat principal del taller de paper artesà del projecte Aktua de l’Associació el Tapís. Un projecte d’Itineraris Formatius Individualitzats amb remuneració per beca salari per a l’acompanyament a la inserció sociolaboral de joves d’entre 16 i 25 anys, en situació d’atur, amb nivells formatius baixos i escassa o nul·la experiència laborals.

Activitat organitzada per l’Associació Tapís amb la col·laboració del Museu del Ter

Cal reserva prèvia. Podeu fer-la omplint el següent formulari o trucant al telèfon: 938515176

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 02 des.
Horari: 19:30 h
Punt de trobada: Museu del Ter
Adreça: Plaça de les Dones del Ter, 1
Inscripció: Sí. Només cal que ompliu el formulari per a cada participant a l'activitat.
Preu: Activitat gratuïta