Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
10 juny

Flora i vegetació de ribera. Sortides naturalistes a Osona 2023

10:00 h

Els rius porten associada la seva pròpia flora i vegetació. Els boscos de ribera ressegueixen el curs del riu, a banda i banda, presenten una gran diversitat de flora i fauna, i conformen el que s’anomena l’ecosistema fluvial. A Catalunya hi ha diferents boscos de ribera en funció de l’espècie predominant: vernedes, salzedes i alberedes.
A la sortida farem un recorregut botànic a la vora del riu i aprendrem a identificar les espècies més característiques dels boscos de ribera

Hora: 10h
Punt de trobada: aparcament de les Piscines Municipals de Les Masies de Voltregà
Àrea a estudiar: Espai natural dels meandres i illes de Gambires i Gallifa.
A càrrec de:
Carme Casas i Albert Palou, Grup de Naturalistes d’Osona (GNO – ICHN))

Aquí podeu consultar tot el programa de les sortides per descobrir els sistemes naturals d’Osona del 2023.

Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi. Les activitats únicament estan cobertes per l’assegurança de Responsabilitat Cívil de l’organització. La resta de successos que es puguin esdevenir no tenen cobertura. Les dades facilitades seran enviades a la Institució Catalana d’Història Natural (ICHN) amb la finalitat de tramitar l’assegurança per l’activitat.
En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 10 juny
Horari: 10:00 h
Punt de trobada: aparcament de les Piscines Municipals de Les Masies de Voltregà
Adreça: Carrer de Puigcerdà, 78
Inscripció: Sí. Només cal que ompliu el formulari per a cada participant a l'activitat.