Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
14 abr.

Inauguració de l’exposició “Que comenci la festa! Cent anys fent ballar els gegants a Manlleu”

20:00 h

Enguany Manlleu celebra el centenari dels seus gegants més antics, en Jordi i la Montserrat, amb tot un seguit d’actes durant el cap de setmana del 14 al 16 d’abril. El Museu del Ter, en col·laboració amb la Colla Gegantera i Grallera de Manlleu, s’afegeix a aquests actes de celebració amb una exposició que recorrerà aquests 100 anys d’història gegantera en el context festiu català. L’exposició parteix d’un projecte de recerca que ha permès recollir diversos materials documentals, fotogràfics i audiovisuals realitzat per l’antropòleg manlleuenc Pol Rifà, que ha estat el responsable també de comissariar l’exposició.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 14 abr.