Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
29 gen.

Inauguració en línia de l’exposició “Ocellots del Ter. Els ocells del Ter de Manlleu d’Instagram al Museu”

19:00 h

Divendres 29 de gener a les 19h tindrà lloc la inauguració de l’exposició temporal “Ocellots del Ter. Els ocells del Ter de Manlleu d’Instagram al Museu”. L’acte es farà en línia a través del nostre canal de Youtube. Clica aquí per anar a l’enllaç de la transmissió en directe.

La mostra és una selecció exhaustiva d’imatges de 86 espècies d’ocells diferents de: Lluís Mundet (@mundet.bonet), Albert Pedro (@albertpedrofont), Gaspar Prat (@gpratb) i Joan Carles Rovira (@jcrovira) , que ens desvetllen un ric patrimoni natural.

Les imatges han estat preses a Manlleu, en el dos quilòmetres de façana urbana de riu entre la fàbrica de can Llanas, a tocar del Museu del Ter, i la resclosa de la Teula, al costat del pont del ferrocarril.

L’exposició, es podrà veure fins al 30 de setembre

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 29 gen.
Horari: 19:00 h