Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
30 juny

Inauguració exposició temporal: “Reconstruint els pisos de can Garcia”

19:30 h

Els pisos de Can Garcia ja no hi són. Durant gairebé seixanta anys han marcat la fesomia de Manlleu i han estat icona d’una època que abasta des dels anys seixanta fins a l’actualitat.

La història dels pisos de Can Garcia és la història de milers de persones que hi van trobar en algun moment la seva llar. L’enderroc dels dos grans blocs és una bona ocasió per exercitar la memòria col·lectiva.

A l’exposició temporal “Reconstruint els pisos de can Garcia” els antics veïns i el Museu del Ter et convidem a tafanejar entre els calaixos de records dels pisos. Potser hi trobaràs els teus.

L’exposició s’inaugurarà el 30 de juny de 2022 a les 19:30h al Museu del Ter i es podrà veure fins al 27 de novembre. L’acte d’inauguració també es podrà seguir en línia a través del nostre canal de Youtube

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 30 juny