Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
30 set.

Nit dels ratpenats. Sortides naturalistes a Osona 2022

19:30 h

Els ratpenats o rates pinyades són els únics mamífers que han conquerit el medi aeri, desenvolupant adaptacions i habilitats sorprenents. La “Nit dels ratpenats” serà una activitat nocturna que consistirà en una introducció al valor de la recerca desenvolupada entorn dels quiròpters seguida d’una sortida guiada a l’entorn del Passeig del Ter de Manlleu per observar l’activitat d’aquests petits mamífers mitjançant l’ús de detectors d’ultrasons.

*Es recomana portar llanterna.
Activitat de la Nit Europea de la Recerca i activitat inclosa a l’“European Batnight”

Hora: 19.30h
Punt de trobada: Museu del Ter

A càrrec de:
Jordi Camprodon, Grup de Naturalistes d’Osona (GNO – ICHN)

*Aquesta activitat forma part del projecte NitRecerCat (101061189) que està cofinançat pel programa de recerca i innovació Horizon Europe de la Unió Europea.

Aquí podeu consultar tot el programa de les sortides per descobrir els sistemes naturals d’Osona del 2022.

Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi. Les activitats únicament estan cobertes per l’assegurança de Responsabilitat Cívil de l’organització. La resta de successos que es puguin esdevenir no tenen cobertura. Les dades facilitades seran enviades a la Institució Catalana d’Història Natural (ICHN) amb la finalitat de tramitar l’assegurança per l’activitat.
En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 30 set.
Horari: 19:30 h
Punt de trobada: Museu del Ter
Adreça: Plaça de les Dones del Ter, 1
Inscripció: Sí. Només cal que ompliu el formulari per a cada participant a l'activitat.
Preu: Activitat gratuïta