Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
12 nov.

“Novè 2a” Capítol 1. En Josep. Estrenem la docusèrie!

22:00 h

Estrena simultània del primer capítol de la docusèrie “Novè 2a” al canal de youtube del Museu del Ter i a El 9TV.

En aquest primer capítol presentem al primer personatge: en Josep. Ell afronta una nova dècada entre els records de la Fuensanta, morta fa uns anys, i els canvis socials.  A partir d’aquest moment observarà  els canvis de transformació del barri des de la distancia. En aquest primer episodi comptem amb el testimoni d’en Miquel Casanovas, de l’Associació de veïns del barri de l’Erm, que ens ajuda a entendre aquesta transformació.

El projecte de la docusèrie “Novè 2a” neix arran de la voluntat de l’Associació de veïns del Barri de l’Erm, expressada al Museu del Ter, de preservar la memòria dels pisos de can Garcia al barri. Uns pisos símbol del creixement urbanístic a la ciutat a causa de la necessitat d’allotjar a la mà d’obra provinent de la resta de l’Estat per la forta demanda a la indústria.

“Novè 2a” és una producció conjunta del Museu del Ter i la companyia Corcia Teatre amb el suport de la Diputació de Barcelona i l’Associació de veïns del barri de l’Erm i amb la col·laboració de El 9TV. Ha comptat amb la direcció i guió de Joan Roura, la realització de Xef Vila i amb música de Roger Usart. Interpretada per la Laia Montforte (la Montse) en Jordi Arqués (en Josep), en Moha Amazian (l’Abdelah), l’Anna Presegué (la Fina) i en Francesc Pérez (en Manuel). Cada capítol compta també amb la participació de testimonis que expliquen diferents aspectes de la vida al barri i als blocs.

Conegueu el projecte al capítol 0

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 12 nov.
Horari: 22:00 h