Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
29 des.

“Novè 2a” El desenllaç

22:00 h

Cada dijous des del 12 de novembre fins al 10 de desembre hem emès al canal de youtube del Museu del Ter i a El9TV un capítol de “Novè 2a”, la docusèrie ambientada en la història dels pisos de can Garcia, que aviat desapareixeran completament de l’horitzó urbà manlleuenc. Amb cada capítol hem presentat un personatge: en Josep, l’Abdellah, en Manuel, la Fina i la Montse. La docusèrie també comptava amb un capítol 0 on s’explicava el projecte. Ara us proposem assistir al desenllaç de Novè 2a en una única emissió també a El9TV i el canal de youtube del museu.

Corcia Teatre i el Museu del Ter us oferim la possibilitat de veure l’espectacle en una versió televisiva el proper 29 de desembre a les 22h al nostre canal de youtube i a El9TV. Prèviament a l’emissió El9TV emetrà novament el capítol 0 i els 5 capítols de la docusèrie. Igualment aquests capítols es poden veure en obert al canal de youtube del Museu del Ter.

Clica aquí per veure el cinc capítols i el capítol 0 on s’explica el projecte de la docusèrie “Novè 2a”.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 29 des.
Horari: 22:00 h
Observacions: El desenllaç s'emetrà al canal de youtube del Museu del Ter i a El 9TV