Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
17 juny

Papallones nocturnes. Sortides naturalistes a Osona 2023

20:30 h

Sortida de nit dedicada a l’observació i l’estudi de les papallones nocturnes. Es faran servir diferents trampes per atraure diverses espècies. Al llarg de la sessió s’identificaran els exemplars atrets i s’explicaran les característiques principals i algunes curiositats de cada espècie.
*Es recomana portar llanterna i quelcom per picar (per si es fa tard)
*Es recomana deixar el cotxe a l’aparcament de Vilalleons

Hora: 20.30h
Punt de trobada: Santuari de Puig-l’agulla (Vilalleons) 08504 Sant Julià de Vilatorta

A càrrec de:
Josep Ylla, Ramon Macià, Arcadi Cervelló i Albert Xaus, Grup de Naturalistes d’Osona (GNO – ICHN) i Societat Catalana de Lepidopterologia (SCL).

Aquí podeu consultar tot el programa de les sortides per descobrir els sistemes naturals d’Osona del 2023.

Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi. Les activitats únicament estan cobertes per l’assegurança de Responsabilitat Cívil de l’organització. La resta de successos que es puguin esdevenir no tenen cobertura. Les dades facilitades seran enviades a la Institució Catalana d’Història Natural (ICHN) amb la finalitat de tramitar l’assegurança per l’activitat.
En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 17 juny
Horari: 20:30 h
Punt de trobada: Puig-l’agulla de Sant Julià de Vilatorta
Adreça: Carretera a Puiglagulla, s/n
Inscripció: Sí. Només cal que ompliu el formulari per a cada participant a l'activitat.
Preu: Activitat gratuïta