Petits Paleontòlegs

23 març

Petits Paleontòlegs

10:00 h

Amb el taller “petits paleontòlegs” descobrirem amb els més petits de la casa què és un fòssil i treballarem com uns paleontòlegs professionals al laboratori. L’activitat estarà guiada per Ingrit Soriguera i Jordi Vilà de Geòleg.cat.

Aquí podeu veure la resta d’activitats programades

Els desplaçaments es fan de manera particular i per compte propi. Les activitats únicament estan cobertes per l’assegurança de Responsabilitat Cívil de l’organització. La resta de successos que es puguin esdevenir no tenen cobertura. Les dades facilitades seran enviades a la Institució Catalana d’Història Natural (ICHN) amb la finalitat de tramitar l’assegurança per l’activitat.
En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

Data: 23 març
Hora: 10:00 h
Inscripció: Sí. Només cal que ompliu el formulari per a cada participant a l'activitat
Preu: Activitat gratuïta