Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
21 abr.

Presentació a Folgueroles del curtmetratge documental “Què diuen els ocells”

19:00 h

Divendres 21 d’abril a les 19h tertúlia ornitològica i literària a Folgueroles per presentar el curtmetratge documental “Què diuen els ocells”, produït per
Casa Museu Verdaguer i el Museu del Ter.  Amb Bernat Gasull, escriptor i guionista del curtmetratge, Jordi Baucells, president de l’Institut Català d’Ornitologia i Andreu Carretero, escriptor i ornitòleg.

Un projecte que posa en relació els ocells de la riba del Ter en el seu pas per Manlleu amb l’obra de Jacint Verdaguer al voltant dels ocells, des de poesies emblemàtiques fins a les proses que recullen la saviesa popular.

El curtmetratge documental és una producció realitzada pel cineasta Albert Naudín i guió de l’escriptor Bernat Gasull, amb la participació de Lluís Soler, Júlia Danés, Santi Pocino i Marta Esmarats.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 21 abr.