Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
10 febr.

Presentació del desplegament del Museu de Suport Territorial

17:30 h

Amb aquest acte es faran públiques les principals línies d’actuació i treball que ja s’han iniciat com a Museu de Suport Territorial amb els diversos equipaments que hi participen. El programa Museu de Suport Territorial s’emmarca en el Pla de Museus 2030 i compta amb el suport i el finançament del Departament de Cultura.

L’acte tindrà lloc el dijous 10 de febrer a 2/4 de 6 de la tarda a l’auditori Roca del Museu del Ter i comptarà amb la presència de la directora general de la Direcció General del Patrimoni Cultural, la Sra. Elsa Ibar, la cap de Servei de Museus i Protecció de Béns Mobles, la Sra. Magda Gassó i la regidora de cultura de l’ajuntament de Manlleu, la Sra. Eva Font.

Participarà a l’acte la directora del Camp de les Lloses, la Sra. Imma Mestres, el director del Museu del Ter, el Sr. Carles Garcia i el coordinador del Museu de Suport Territorial – Museu del Ter, el Sr. Jordi Grané per explicar les principals línies d’acció i treball que ja s’han iniciat com a Museu de Suport Territorial i presentar les principals accions previstes dins el projecte.

Clicant aquí podreu veure la presentació en directe

Cal fer reserva prèvia. Podeu fer-la omplint el següent formulari o trucant al telèfon: 938515176

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 10 febr.