Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
11 febr.

Presentació del llibre “Memòries de Ricardo Ardèvol Llorens”

12:00 h

En el marc de les Festes dels Tonis 2024 el Museu del Ter acull la presentació del llibre “Memòries de Ricardo Ardèvol Llorens”.  La presentació anirà a càrrec del seu fill Ricard Ardèvol Comellas, i comptarà amb el periodista Jaume Collell.

Mary Santpere, Los Hermanos Calatrava, Norma Duval, Joan Capri o La Maña, entre molts altres, ens van acompanyar en les festes dels Tonis durant els anys que fèiem revista i varietats.

Ricardo Ardèvol Llorens era els seu representant. Ens visitava cada any amb un cartell espaterrant d’artistes. Ardèvol no tan sols presentava els espectacles, sinó que recitava poesies entre actuació i actuació.

Imatge: Mary Santpere durant l’espectacle “Apa Tonis, vingui alegria” de la festa dels Tonis de 1980 celebrat a l’envelat del passeig del Ter. Fons fotogràfic Carles Molist. Biblioteca Municipal de Manlleu.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 11 febr.