Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
14 gen.

Taller de fotografia històrica i memòria oral “Desvetllem la memòria des de la pàgina de Facebook Som Manlleu.

16:00 h - 18:00 h

A la pàgina de Facebook Som de Manlleu han aparegut fotografies molt interessants per la història de Manlleu que s’haurien de conservar en un fons públic. Així es crearà el fons fotogràfic Som Manlleu.
Per aconseguir-ho el taller proposa que els assistents:
– Portin les fotografies originals (positiu o negatiu) tots els dimarts, al Museu del Ter.
– Es digitalitzaran les fotografies in situ i es retornaran a la persona propietària.
– Es firmarà un permís de cessió de la còpia en digital de la fotografia al “fons Som de Manlleu” que custodiarà el Museu del Ter. Aquesta fotografia podrà ser utilitzada per a usos científics i/o culturals.
– Les fotos que es digitalitzin en aquest taller es penjaran a la pàgina de Facebook Som Manlleu per, d’aquesta manera, documentar-les entre totes i tots els assistents el fons fotogràfic del Som Manlleu.

Dia: tots els dimarts del 14 de gener al 31 de març
Horari: de 16h a 18h · Lloc: Museu del Ter