Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
21 set.

Tu ets patrimoni, tots som Ripoll. 8a Mostra Internacional de Cinema Etnogràfic 2018

19:00 h

Treball etnogràfic sobre el present de la vila de Ripoll, formada per una població molt variada i rica, però que tots tenim punts en comú en molts temes des del punt de vista de la quotidianitat. Un exemple és la cuina, un element que ens permet observar les semblances que hi ha entre persones de diverses edats i procedència, però que a la vegada ens permet posar en valor les diferències que ajuden a enriquir-nos. Amb un tema tan senzill com és la cuina, veiem com les persones s’han adaptat a l’entorn tot incorporant i combinant noves receptes amb plats del seu lloc d’origen, o com han exportat el que han après.

Museu Etnogràfic de Ripoll i Zeba produccions audiovisuals. 40’

Organitza: Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Museu del Ter i Museu Etnogràfic de Ripoll

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 21 set.