Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
12 ag.

Visita guiada en llengua de signes

12:00 h

El proper dissabte 12 d’agost a les 12h el Museu del Ter ha programat una nova visita guiada en llengua de signes. El passat mes de maig el Museu del Ter es va sumar al projecte SignemMuseus el qual ofereix visites guiades inclusives realitzades per persones sordes signants en Llengua de Signes Catalana (LSC). També els acompanya un intèrpret que hi posa veu perquè persones oïdores puguin seguir les visites, a més de facilitar la lectura labial a persones sordes oralistes. Aquest enfocament inclusiu ha generat un gran entusiasme en la comunitat, especialment perquè es converteix en una trobada social i humana.

SignemMuseus

La singularitat de la proposta, liderada per l’Agrupació de Sords de Vic i Comarca, es troba, en el fet que dona protagonisme i una oportunitat laboral al col·lectiu de persones sordes, convertint-les tant en mediadores i guies del Museu com en coautores d’una nova activitat construïda a partir de les visites que habitualment es duen a terme per a persones oients.

Ampliant l’experiència inclusiva amb noves visites

En el marc del projecte SignemMuseus l’Agrupació de Sords de Vic i Comarca i el Museu del Ter estan preparant noves visites per a desenvolupar durant els propers mesos. En concret s’està treballant per oferir  visites guiades amb guies professionals sords a la colònia industrial de Borgonyà, a més d’una visita d’observació d’ocells a la vora del riu Ter.

La visita és gratuïta, oberta a tothom i amb guia intèrpret que farà la traducció a l’oral. Inscripcions a [email protected]

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 12 ag.
Horari: 12:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter
Adreça: Plaça de les Dones del Ter, 1
Inscripció: Sí. Només cal enviar un correu electrònic a: [email protected]
Preu: Gratuïta
Observacions: La visita es farà en llengua de signes i amb guia intèrpret que farà la traducció a l'oral.