Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
21 maig

Visita teatralitzada “L’esperit del Ter”. DIM 2023 al Museu del Ter

12:00 h

Enguany sota el lema “Museus, sostenibilitat i benestar” del 13 al 21 de maig celebrem el Dia Internacional dels Museus (DIM2023). El Museu del Ter se suma a les celebracions i durant aquestes dates fem jornada de portes obertes perquè tots els visitants entrin gratuïtament i visitin, del 18 al 21 de 10 a 14h, les nostres exposicions permanents: “La fàbrica de riu”, “La societat industrial. 1845-1935” i “Els rius mediterranis”.
Diumenge 21 de maig a les 11h i a les 12h es farà la visita teatralitzada “L’esperit del Ter” de Corcia Teatre. En Quim, el nostre esperit, us explicarà com era el treball en una fàbrica de filatures de principis del segle XX i altres aspectes de la societat industrial de l’època. Durant la visita, gràcies a la força de l’aigua, posarà en marxa la vella turbina Fontaine i màquines del procés de la filatura.
Per la visita teatralitzada de les 12h cal reserva prèvia que la podeu fer omplint el formulari que teniu aquí a continuació.

Atenció, places exhaurides pel passi de les 12h. Inscriviu-vos aquí pel passi de les 11h

Si la inscripció es fa el dia anterior a l’activitat i fora de l’horari d’atenció del museu, no es podrà confirmar la disponibilitat de plaça fins al dia de l’activitat.

Horaris

HIVERN (16/09 –  30/06)
de dimarts a diumenge i festius: de 10 a 14 h

ESTIU (01/07 – 15/09)
de dimarts a divendres d’11 a 14 h i de 17 a 20 h

Dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14 h

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 21 maig
Horari: 12:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter
Adreça: Plaça de les Dones del Ter, 1
Inscripció: Sí. Només cal que ompliu el formulari per a cada participant a l'activitat.
Preu: Activitat gratuïta