Inici  /
18 maig

Visita teatralitzada “L’esperit del Ter”. DIM 2024 al Museu del Ter

12:00 h

Enguany sota el lema “Museus per l’educació i la investigació” el 18 i 19 de maig celebrem el Dia Internacional dels Museus (DIM2024). El Museu del Ter se suma a les celebracions i durant aquestes dates fem jornada de portes obertes perquè tots els visitants entrin gratuïtament i visitin, el 18 i 19 de 10 a 14h, les nostres exposicions permanents: “La fàbrica de riu”, “La societat industrial. 1845-1935” i “Els rius mediterranis”.
Dissabte 18 i diumenge  19 de maig a les 12h es farà la visita teatralitzada “L’esperit del Ter” de Corcia Teatre. L’Assumpta, la nostra esperit, us explicarà com era el treball en una fàbrica de filatures de principis del segle XX i altres aspectes de la societat industrial de l’època.

La visita teatralitzada és gratuïta. Cal reserva prèvia que la podeu fer omplint el formulari que teniu aquí a continuació. Trieu la data que voleu fer la visita teatralitzada, el 18 o 19 de maig.

Si la inscripció es fa el dia anterior a l’activitat i fora de l’horari d’atenció del museu, no es podrà confirmar la disponibilitat de plaça fins al dia de l’activitat.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 18 maig
Horari: 12:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter
Adreça: Plaça de les Dones del Ter, 1
Inscripció: Sí. Només cal que ompliu el formulari per a cada participant a l'activitat.
Preu: Activitat gratuïta