Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
15 ag.

Visita teatralitzada “L’esperit del Ter” 2022. Festa Major 2022

12:00 h

Dins el programa d’activitats  de la Festa Major de Manlleu 2022 el Museu del Ter us proposa  la visita teatralitzada “L’esperit del Ter”. En Quim el nostre “esperit” us explicarà com era el treball a la fàbrica, quines eren les condicions socials de l’època i l’energia que utilitzaven per moure les màquines del procés de la filatura.

PLACES EXHAURIDES

Reserva prèvia recomanada omplint el formulari, trucant al telèfon 938515176 o bé enviant un correu electrònic a [email protected]

En el cas que ens doneu el consentiment per enviar-vos informació la finalitat de les vostres dades només seran per enviar-vos informació de les activitats programades pel Museu del Ter.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 15 ag.
Horari: 12:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter