Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
18 nov.

Xerrada de tancament “Sortides naturalistes 2022” Projecte de reserva de rapinyaires nocturns al sud de la plana de Vic

19:00 h

Es farà una xerrada que donarà a conèixer el projecte “Creació d’una reserva de rapinyaires nocturns a la Plana de Vic”, guanyador de la última edició del premi “Natura i Societat” promogut per la Fundació Privada Girbau.
S’explicarà l’engegada del projecte, els seus objectius i les estratègies de gestió que s’estan portant a terme per a la millora de les poblacions de rapinyaires nocturns de la Plana de Vic.

Dia: 18 de novembre a les 19h al Museu del Ter
A càrrec de Jordi Faus, Carles Martorell i Jordi Baucells, Grup de Naturalistes d’Osona (GNO – ICHN)
No cal inscripció prèvia
La xerrada també s’emetrà en línia a través del canal de Youtube del Museu del Ter: https://youtu.be/RqzhVfSnND8