Inici  /  Events Archive

Views Navigation

Esdeveniment Views Navigation

Avui

Portes obertes al campanar de l’església de Santa Maria de Manlleu. Festa Major Manlleu 2019

Església de Santa Maria de Manlleu Plaça del Crist Rei, 0, Manlleu

Durant la Festa Major de Manlleu es podrà accedir al campanar de l'església de Santa Maria de Manlleu per veure les fantàstiques vistes de la plana des dels seus 50 metres d'alçada. Descobreix Manlleu i la plana de Vic des del campanar de l’església de Santa Maria Dijous dia 15 d'11h a 14h i de 20h a 23h Divendres dia 16 de 20h a 23h

Visita teatralitzada “l’Esperit del Ter”, Festa Major de Manlleu 2019

Museu del Ter Plaça de les Dones del Ter, 1, Manlleu

En Quim o l'Assumpta són els nostres esperits del Ter i apareixen per la Festa Major de Manlleu per reviure el passat industrial d'una fàbrica de filatura. A través d'aquest "Esperit del Ter" podreu veure quin era el treball de transformació del cotó en fil, com vivien a l'època i també us ensenyarà com gràcies a la força de l'aigua funcionava la turbina i feia moure màquines de la filatura. Dijous 15 d'agost a les 11.30h Visita gratuïta, no cal reserva!