Ocellots del Ter • 2021

Els ocells del Ter de Manlleu
d’Instagram al museu.
(CAT-CAS-EN)

Autors: Lluís Mundet, Albert Pedro, Gaspar Prat, Joan Carles Rovira i Carles García.
Editat per:  Museu del Ter
Any: 2021
Nombre de pàgines: 217

Catàleg digital optimitzat per a la seva visualització en línia amb dispositius de pantalla gran.

RESUM

“Ocellots del Ter. Els ocells del Ter de Manlleu, d’Instagram al Museu” és el catàleg de l’exposició que es va poder veure al Museu del Ter a Manlleu l’any 2021, entre el 30 de gener i el 30 de setembre. Fou una exposició protagonitzada pels ocells que es poden veure en els gairebé dos quilòmetres de façana fluvial urbana de Manlleu, però també per quatre fotògrafs de la ciutat aficionats a l’ornitologia: Lluís Mundet, Albert Pedro, Gaspar Prat i Joan Carles Rovira. Tots quatre recorrien aquests dos quilòmetres carregats amb les seves càmeres i després compartien les imatges a Instagram. El Museu del Ter els va proposar convertir aquesta feina en una exposició conjunta que ara podeu consultar també en línea.

CATÀLEG VIU: Aquest catàleg s’actualitzarà regularment amb noves imatges.