Inici  /  Noticies   /  22È CICLE DE CONFERÈNCIES – AUDICIONS SOBRE MÚSICA

22È CICLE DE CONFERÈNCIES – AUDICIONS SOBRE MÚSICA

Des del passat 11 de novembre i al llarg de 6 dimarts fins al 16 de desembre es dur a terme el 22è cicle de conferències – audicions sobre música, organitzat pel Museu Industrial del Ter i l’Escola de Música de Manlleu. El curs porta per títol NADAL, NADAL i es farà al MIT a les 21h.
Aquest nou cicle pretén aprofundir sobre la música de Nadal. Són sis sessions on es podrà sentir música ben diversa: una de les sis cantates que Bach va compondre sota el títol d’Oratori de Nadal, músiques de Britten, Cherubini, Massenet, Händel.
El conductor d’aquetes sessions és Jordi Domènech cantant i compositor que ha actuat com a solista a teatres com el Liceu i La Scala, i a capitals com ara Moscou, Hamburg, Venècia, Roma, Madrid, Granada, Los Ángeles, Tel-Avid, Ambsterdam i París entre d’altres.
El preu de tot el curs, 6 sessions, és de 20€ i per només una sessió és de 5€, pels alumnes de l’escola de Música de Manlleu és gratuït i totes les inscripcions es faran abans de les sessions.