Inici  /  Noticies   /  6È CURS DE CONFERÈNCIES-AUDICIONS SOBRE MÚSICA 2006

6È CURS DE CONFERÈNCIES-AUDICIONS SOBRE MÚSICA 2006

El proper dimarts dia 17 de gener a les 9 del vespre, començarà el 6è Curs de conferències-audicions sobre música 2006, organitzat per l’Escola de Música Municipal de Manlleu i el Museu Industrial del Ter i que tindrà lloc al MIT.

Al llarg d’aquest trimestre el curs ofereix dos cicles diferents. El primer de tres sessions, estarà dedicat a la figura de Mozart, de qui enguany celebrem el 250 aniversari del seu naixement. En el segon, de dues sessions, es farà un recorregut per la història de la música a través dels 40 principals, és a dir, aquelles melodies que sonen repetidament al cinema i a la televisió, que encara que tots hem escoltat, poques vegades podem dir de qui són i on surten.

El curs està impartit per en Jordi Domènech cantant i músic manlleuenc que va estudiar a l’escola de Música de Vic, l’Estudi d’Àngel Soler, el Conservatori Superior Municipal de Música de Barcelona i a la Royal Academy of Music i la Guildhall School of Music de Londres. Ha actuat al Gran Teatre del Liceu de Barcelona, al Teatro Real de Madrid i al Teatre alla Scala de Milà entre d’altres.

CALENDARI DEL CURS:

LLOC: Museu Industrial del Ter

Preu de tot el curs: 15€ Preu per una sola sessió: 4€Inscripcions abans de les sessionsSi per motius imprevistos una sessió no es pot fer, es passarà al dimarts dia 21 de febrer.

LES CORDES DE MOZART
Música per a violí, orquestra i cambra
Dimarts 17 de gener, a les 9 del vespre

ELS “40 PRINCIPALS” -1