Inici  /  Noticies   /  BALANÇ DE DOS ANYS DEL PROJECTE RIBERES DEL TER

BALANÇ DE DOS ANYS DEL PROJECTE RIBERES DEL TER

Els ajuntaments de Manlleu, les Masies de Voltregà, Torelló i el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter van presentar el divendres 19 de novembre de 2010 les actuacions i un audiovisual del projecte Riberes del Ter. Durant la presentació, que va tenir un gran èxit de públic, es va fer balanç dels dos anys de durada d’aquest projecte i es van indicar algunes línies de futur.
Fruit d’aquest acte els alcaldes dels tres municipis han signat una carta de balanç dels dos anys on donen un recolzament explícit al projecte Riberes del Ter i es comprometen a unir esforços per buscar noves fonts de finançament pel projecte a mitjà i llarg termini.
Trobareu aquesta carta i altra informació complementària a: www.museudelter.cat/riberesdelter