Inici  /  Noticies   /  DEL TALLER A L’EXPOSICIÓ: DESVETLLEM LA MEMÒRIA

DEL TALLER A L’EXPOSICIÓ: DESVETLLEM LA MEMÒRIA

Des del passat mes d’octubre fins a l’abril d’enguany un bon nombre de persones s’han reunit al Museu Industrial del Ter en una iniciativa per recuperar la memòria històrica a través de fotografies antigues. Sota el patrocini d’Anglada serveis elèctrics S.L i la col·laboració de l’Ajuntament de Manlleu, Caixa Manlleu, Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana, l’Associació Gent Gran del Casal Municipal, Afadip, i el consell Municipal de la Gent Gran, el taller de fotografia històrica Desvetllem la memòria ha aplegat un important conjunt de fotografies.

Durant aquest període, els participants del taller, han documentat més de 200 fotografies de diferents temàtiques: oci, festivitats, ensenyament, associacions, paisatges urbans, societat, indústria, etc. Una selecció d’aquestes, feta conjuntament amb els assistents al taller, seran les que es podran veure, a partir del 18 de maig, a l’exposició DESVETLLEM LA MEMÒRIA. Una mostra que pretén reviure com era el Manlleu de fa un grapat d’anys, els costums socials dels manlleuencs, on treballaven…

L’exposició estarà oberta fins al 20 d’agost de 2006

Horari: de dimarts a divendres de 10 a 13h i de 16 a 19h. Dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14h.