Inici  /  Noticies   /  DESCOBREIX ELS ECOSISTEMES NATURALS: ELS RATPENATS.

DESCOBREIX ELS ECOSISTEMES NATURALS: ELS RATPENATS.

El Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis- Museu del Ter i el Grup de Naturalistes d’Osona col·laboren per organitzar tot un seguit d’activitats i sortides naturalistes gratuïtes i obertes a tothom.

El programa “Descobreix els ecosistemes naturals” es va dur a terme per primera vegada l’any passat, es van fer 9 activitats des de maig fins a octubre on hi van assistir més de 300 persones.

L’edició d’aquest any de “Descobreix els ecosistemes naturals”, va començar el 15 de març amb una sortida sobre ocells. Els ratpenats és la setena activitat programada i es farà el 26 de setembre a les 19h amb sortida des del Museu del Ter (Passeig del Ter, 2)

Els ratpenats o rates pinyades són els únics mamífers que han conquerit el medi aeri. Per fer-ho han desenvolupant adaptacions i habilitats sorprenents. Es farà una xerrada introductòria per conèixer els ratpenats més freqüents a Osona, es descobrirà com s’estudien i quins problemes de conservació tenen. A més a més, es farà una passejada per observar l’activitat d’aquests petits mamífers mitjançant l’ús de detectors d’ultrasons. (Es recomana portar un llum petit, calçat i roba adequat i alguna cosa per menjar i beure.)

Activitat: els ratpenats
Dia: 26 de setembre
Hora: 7 de la tarda
Lloc de trobada: Museu del Ter (Passeig del Ter, 2 Manlleu)
Activitat gratuïta

En aquest enllaç us podeu descarregar el document PDF amb totes les properes activitats programades.