Inici  /  Noticies   /  DESCOBRIM EL TER! ENTRE ELS 42 PROJECTES ESCOLLITS EN EL MARC DEL PROGRAMA “TERRITORIS SOLIDARIS”

El projecte “Descobrim el Ter” del Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu del Ter ha estat seleccionat entre els 42 projectes del programa “Territoris solidaris” de BBVA i la Fundació Antignues Caixes Catalanes, en el marc de col·laboració per continuar donant suport a les entitats socials i culturals sense ànim de lucre qu treballen a favor de la societat.

El passat dilluns 3 de juny, al Saló Modernista de la Fundació Sabadell, es va fer l’acte de presentació del programa “Territoris solidaris” en el qual hi van assistir representants de les entitats i padrins dels projectes seleccionats. La padrina del projecte Descobrim el Ter! ha estat la manlleuenca Assumpta Surinyach.

El projecte promou activitats d’educació i sensibilització en torn dels rius per conèixer els peixos, els invertebrats aquàtics, etc i diverses plantades d’arbres amb voluntariat en el marc del projecte de restauració i custòdia fluvial Riberes del Ter.