Inici  /  Noticies   /  DESCOBRIM EL TER! PLANTADA D’ARBRES A LES MASIES DE VOLTREGÀ

DESCOBRIM EL TER! PLANTADA D’ARBRES A LES MASIES DE VOLTREGÀ

Dissabte 6 d’abril a partir de les 10 del matí a l’illa del Sorral o de Gallifa, a les Masies de Voltregà es farà una plantada de plançons d’arbres de ribera. Els participants estan convidats a esmorzar i a continuació a conèixer el projecte de restauració, custòdia fluvial i recerca que s’hi porta a terme i a contribuir-hi plantant arbres de ribera.

Aquesta activitat pretén donar a conèixer a les poblacions de les Riberes del Ter la necessitat de conservar i millorar els rius i el perquè i com es planten plançons d’arbres de ribera autòctons en espais en recuperació a les ribes del Ter a Osona.

Per aquesta jornada es compta amb la col·laboració del Club Excursionista Voltreganès ARS i el Centre d’Estudis del Voltreganès i persones voluntàries a títol individual.

Per a més informació:
Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu del Ter (Núria Sellarès)
www.museudelter.cat