Inici  /  Noticies   /  El Museu del Ter acull l’exposició “Espai Natural Guilleries – Savassona”

El Museu del Ter acull l’exposició “Espai Natural Guilleries – Savassona”

Amb aquesta exposició es volen donar a conèixer els valors naturals i culturals d’aquest espai protegit, i apropar-lo a la gent, sobretot als escolars.
Al llarg de l’exposició, la Maria, més coneguda com la Fadrineta de Sau, acompanyada del seu gos, el Nitó, obrirà les portes de l’Espai Natural als visitants. Ella el coneix molt bé perquè és la bandolera més coneguda d’aquestes terres!
L’exposició consta de deu plafons de fusta amb il·lustracions on el visitant podrà conèixer des de la fauna, la flora, el paisatge, el clima, els rius i la geografia a la història i la literatura relacionada amb aquest espai natural.
L’exposició es podrà visitar a la segona planta del Museu del Ter fins a finals al 30 de març de dimarts a diumenge i festius de 10 a 14h del migdia.