Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU DEL TER VA ORGANITZAR UNA JORNADA DE VOLUNTARIAT AMBIENTAL PER ALS TREBALLADORS I CLIENTS DE DECATLHON GIRONA I FIGUERES

El Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu del Ter va organitzar per aquest diumenge una jornada de voluntariat ambiental a la Platja i el Torrent de Garbet, Colera, en un dels espais de custòdia del territori que té l’entitat. La jornada va estar oberta tant a clients com a treballadors de Decathlon Girona i va consistir en la neteja del torrent i de la platja de Garbet. Els voluntaris van rebre una xerrada introductòria per identificar els valors ambientals i les necessitats de conservació d’aquest espai natural. Posteriorment van col•laborar en l’eradicació de canya invasora i en la recollida de deixalles del torrent i de la platja. En finalitzar l’activitat se’ls va oferir un picnic gentilesa de Decathlon. Aquesta activitat es va incloure al programa “playas, custodia y voluntariado” de la fundación Biodiversidad en col•laboració amb l’empresa Decathlon i el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu del Ter.