Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER RENOVA LA SEVA PÀGINA D’INTERNET

EL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER RENOVA LA SEVA PÀGINA D’INTERNET

El Museu Industrial del Ter disposa des de finals d’agost d’una pàgina d’internet totalment renovada, amb nous continguts presentats de manera dinàmica i de fàcil accès. Aquest fet forma part d’una acció duta a terme dins el pla de dinamització del producte turístic industrial i la innovació tecnològica de l’associació Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya. Aquesta associació ,constituïda el 27 de febrer de 2006, està formada per 22 municipis, entre els quals Manlleu, de gran diversitat que, situats per tota la geografia catalana, tenen en comú un important i variat llegat industrial que permet conèixer a fons la revolució industrial al nostre país i, amb ella, la transformació del territori i de la societat de la Catalunya contemporània.

L’actualització de la pàgina web del MIT és una acció de tipus local feta amb l’objectiu de comunicar i potenciar l’oferta turística del municipi de Manlleu.