Inici  /  Noticies   /  Cada diumenge a partir del 12 de juliol “L’esperit del Ter”, les visites teatralitzades del Museu del Ter

A partir d’aquest diumenge 12 de juliol i fins al 30 d’agost a les 12h es podran tornar a veure les visites teatralitzades “l’Esperit del Ter” al Museu del Ter.
Les visites teatralitzades  són una forma molt amena i dinàmica de conèixer el museu de la mà d’un actor o actriu que fan el paper de Quim o Assumpta respectivament. Personatges que atrapats al museu en forma de fantasma fan les delícies de petits i grans explicant com era el treball en una fàbrica de filatura, com era el context social de l’època i quina era la energia utilitzada per fer moure totes les màquines. En aquest sentit en Quim o l’Assumpta posaran en marxa la turbina Fontaine gràcies a la força de l’aigua. Amb aquesta demostració es pot veure clarament com la força de l’aigua mou la turbina i com gràcies a un sistema de politges i corretges es transmet el moviment fins als embarrats i a la vegada a les màquines del procés de la filatura.

• Les visites teatralitzades de “L’esperit del Ter” es podran veure els diumenges des del 12 de juliol fins al 30 d’agost a les 12h. El preu és de 5€ per persona, infants més petits de 7 anys gratuït.
  • Enguany a causa de la COVID-19 l’aforament està limitat a 15 persones. Per aquesta raó recomanem fer reserva de l’activitat a través del formulari que trobareu a l’activitat dins l’agenda del Museu del Ter, al telèfon 93 851 51 76 o bé al correu electrònic [email protected]
  • L’activitat està subjecte a les mesures de seguretat vigents: la utilització obligatòria de la mascareta i el rentat de mans.