Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
26 nov.

Observació d’ocells a la vora del Ter en llengua de signes

11:00 h

Diumenge 26 de novembre a les 11h, en el marc del projecte SignemMuseus, farem una sortida per observar ocells de riu a la vora del Ter. La visita guiada inclusiva la farà una persona sorda signant en Llengua de Signes Catalana (LSC). També  l’acompanyarà un intèrpret que hi posa veu perquè persones oïdores puguin seguir la visita, a més de facilitar la lectura labial a persones sordes oralistes.

La sortida proposa un recorregut a la vora del Ter per identificar amb els binocles els ocells que puguem veure. Parlarem de les seves migracions, explicarem algunes característiques dels ocells que ens trobem i explicarem quines adaptacions tenen per alimentar-se i reproduir-se.

SignemMuseus

La singularitat de la proposta, liderada per l’Agrupació de Sords de Vic i Comarca, es troba, en el fet que dona protagonisme i una oportunitat laboral al col·lectiu de persones sordes, convertint-les tant en mediadores i guies del Museu com en coautores d’una nova activitat construïda a partir de les visites que habitualment es duen a terme per a persones oients.

La visita és gratuïta, oberta a tothom i amb guia intèrpret que farà la traducció a l’oral. Inscripcions a [email protected]

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 26 nov.
Horari: 11:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter
Adreça: Plaça de les Dones del Ter, 1
Inscripció: Sí. Només cal enviar un correu electrònic a: [email protected]
Preu: Gratuïta
Observacions: La visita es farà en llengua de signes i amb guia intèrpret que farà la traducció a l'oral.