Inici  /
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
05 jul.

“Sessió contínua” #Teatredemuseu al Museu del Ter

21:00 h

Va haver-hi un temps on el cinema formava part de les nostres vides. Vam ser protagonistes a l’altre cantó de la pantalla d’una sessió contínua que semblava que no tenia fi. Els nous temps han portat canvis i aquelles sales de cinema, aquelles tardes de diumenge, aquell primer petó, aquelles descobertes, aquella olor… ja només són records.

Ens endinsàvem en un món nou, en un món paral·lel i vivíem una vida diferent, on també podíem viure la dels altres. El nostre protagonista s’endinsa en aquest univers, l’univers del cinema i l’univers dels records on tot es transforma, on es creix i es reviuen històries. Perquè la vida pot ser un somni, un record i pot ser també una pel·lícula.

El Museu del Ter i la companyia Corcia Teatre estrenen el divendres 5 de juliol a les 21h un nou espectacle per a les nits d’aquest estiu, Sessió contínua. La recuperació de l’equipament i la maquinària de l’antic cinema d’en Pau, ubicat a l’antic edifici de la Cooperativa de Manlleu, incautada per l’Ajuntament durant el franquisme, ha estat el detonant d’un espectacle que repassarà s’ambientarà en la història del cinema i en la seva repercussió en la vida quotidiana durant el segle XX.

Funcions: cada divendres i dissabte, del 5 de juliol fins al 10 d’agost

Preu: 16€
Venda d’entrades: al 93 851 51 76 a través del correu: [email protected] o directament a la recepció del Museu del Ter

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 05 jul.
Horari: 21:00 h
Punt de trobada: Museu del Ter
Adreça: Plaça de les Dones del Ter, 1
Inscripció: Podeu fer la compra d'entrades al 93 851 51 76, al correu electrònic [email protected] o directament a la recepció del Museu.
Preu: 16€
Edat recomenada: A partir de 12 anys