Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
22 abr.

Taula rodona: “La fi del model de les caixes catalanes: un procés inevitable?”

19:30 h

En el marc de l’exposició temporal: “Una caixa, un territori. 125 anys de la creació de Caixa Manlleu” la Fundació Antiga Caixa Manlleu i el Museu del Ter organitzen la taula rodona: “La fi del model de les caixes catalanes: un procés inevitable?”

A la taula hi intervindran:

ANTONI CASTELLS: rofessor emèrit de la UB i exconseller d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya

ANTONI GARRIDO: catedràtic d’Economia Aplicada de la UB i membre de l’Institut d’Economia de Barcelona (IEB)

JORDI ESPONA: advocat. Exsecretari General de Caixa Manlleu i excap d’assessoria jurídica d’Unnim

JAUME RIBERA: professor de l’IESE. Expresident de Caixa Terrassa i d’Unnim

La coordinadora de la taula rodona serà la Subcap d’Economia de TV3, PILAR ABRIL.

La taula es farà el divendres 22 d’abril a les 19.30h a l’auditori Roca del Museu del Ter. També es podrà seguir en línia al canal de Youtube del Museu clicant aquí.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 22 abr.