Inici  /
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.
27 set.

Visites guiades a l’exposició “Mar de plàstics”

11:30 h - 12:30 h

L’exposició “Mar de plàstics” explica de forma didàctica i entenedora la problemàtica de la contaminació marina per plàstics i les claus per formar part de la seva solució. La contaminació per plàstics ha esdevingut, en els últims anys, un dels principals problemes que amenacen el medi marí, arribant a causar greus problemes en els ecosistemes i fins i tot en la salut de les persones.  Apropar-se a qualsevol platja i trobar residus surant a l’aigua o dipositats a la sorra, és una imatge, malauradament, molt habitual. Es calcula que cada any arriben als oceans entre 5 i 13 milions de residus plàstics.

Diumenge dia 27, coincidint amb una jornada de portes obertes del Museu del Ter, es faran visites guiades a les 11.30h, a les 12h i a les 12.30h.

DETALLS DE L'ESDEVENIMENT

Data: 27 set.