Inici  /  Noticies   /  L’HUMOR A LA MÚSICA CLÀSSICA: CICLE DE CONFERÈNCIES MUSICALS, MÚSICA A ESCENA

L’HUMOR A LA MÚSICA CLÀSSICA: CICLE DE CONFERÈNCIES MUSICALS, MÚSICA A ESCENA

El proper dijous 23 de gener a les 9 del vespre tindrà lloc al Museu del Ter la segona xerrada del cicle de conferències musicals: Música Escena. La primera va anar a càrrec del músic i locutor de Catalunya Ràdio Joan Vives sota el títol “Beethoven, el crit d’una música entre la guerra i la sordesa”. La segona conferència l’impartirà el també divulgador musical Pere Andreu Jariod. Aquest jove, format al Conservatori Superior de Música del Liceu integrant de l’Orfeó Català, és divulgador musical i col·labora amb diversos mitjans radiofònics i escrits, com Catalunya Música o la Revista Musical Catalana. La seva conferència serà: ”l’humor a la música clàssica”

La tercera conferència, dijous 30 de gener, anirà a càrrec de Jordi Domènech, fill de Manlleu i músic. Ha cantat al Gran Teatre del Liceu i a l’Scala de Milà i ens parlarà sobre Quina música porto al mòbil?

Totes les conferències es fan al Museu del Ter i el preu de la sessió és de 4€