Inici  /  Noticies   /  MÉS DE 34000 USUARIS VAN PASSAR PEL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER L’ANY 2009

MÉS DE 34000 USUARIS VAN PASSAR PEL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER L’ANY 2009

El Museu Industrial del Ter va rebre un total de 34364 usuaris al llarg del 2009, entre els visitants a les exposicions permanents, temporals i activitats. Les exposicions permanents del MIT van rebre 18.332 visitants. D’aquests, 6941 són visitants individuals, 7.911 pertanyien a grups escolars que han realitzat alguns dels tallers que ofereix el MIT, dins de les seves dues línies: la de patrimoni industrial i la d’educació ambiental. Finalment els visitants en grup han estat 3480.

Pel que fa a les exposicions temporals, 7053 persones han visitat alguna de les 15 que s’han pogut veure al MIT, entre les que destaquen: “Les veus de les colònies”, “Rusiñol i Pla” i la del 4rt Taller de fotografia històrica. Desvetllem la memòria aquesta darrera de producció pròpia. Dins d’aquest àmbit hem de destacar la primera itinerància d’una exposició produïda pel MIT, va ser la de “Paisatges capturats (1896-1907). El llegat fotogràfic de Francesc Rierola i Masferrer” que es va poder veure a la Universitat de Vic amb més de 600 visitants.

En l’apartat d’activitats, el MIT ha comptat amb la participació de 8979 persones en alguna de les sessions de les diferents activitats realitzades: tallers, cursos, jornades, etc. Incloent el tallers per escoles el Museu Industrial del Ter ha ofertat 92 activitats diferents que s’han desenvolupat en 548 sessions.