Inici  /  Noticies   /  MÚSICA A ESCENA! CICLE DE CONFERÈNCIES MUSICALS AL MUSEU DEL TER

MÚSICA A ESCENA! CICLE DE CONFERÈNCIES MUSICALS AL MUSEU DEL TER

Dijous 23 de maig, a les 9 del vespre, tindrà lloc la segona conferència: Música de pel·lícula, a càrrec de Marc Dalmases, qui farà un repàs per les bandes sonores més conegudes del cinema i la televisió, “Indiana Jones”, “La pantera rosa”, “Esmorzar amb diamants”, “El hombre y la tierra” o “Nissaga de poder”. Per què les pel·lícules porten música o com condiciona el so el que veiem a la pantalla, seran algunes de les qüestions a resoldre a més de descobrir que les possibilitats del so en el cinema van molt més enllà de les tonades per tots conegudes.

La darrera conferència, el dia 30 de maig, a les 9 del vespre, anirà a càrrec de Jordi Domènech sota el títol de L’òpera perfecta. Un recorregut per escenes, veus i anècdotes memorables de la història de la música per buscar l’òpera més equilibrada, més divertida i més emocionant, d’entre l’ampli ventall dels grans compositors Verdi, Wagner, Mozart o Rossini autors d’obres tan conegudes com Tristany i Isolda, Romeo i Julieta, Parsifal o Don Giovanni.

Totes les conferències es faran al Museu del Ter a Manlleu, els dijous 16, 23 i 30 de maig a les 9 del vespre. La primera de les tres serà gratuïta i les altres dues tenen un preu de 4€, 7€ si s’assisteix a totes dues.