Inici  /  Noticies   /  NOU CIRCUIT PER A LA PRÀCTICA ESPORTIVA AL PASSEIG DEL TER AMB SORTIDA DES DEL MUSEU

L’ajuntament de Manlleu ha marcat un circuit al llarg del Passeig del Ter per promoure l’esport i senyalitzar la distància d’una de les zones amb més afluència d’esportistes del municipi. El circuit té una distància de 10km i voreja al llarg de tot el recorregut el riu Ter. El punt d’inici és just davant del Museu del Ter.
D’aquesta manera es vol promocionar l’ús dels espais verds de la ciutat per a la pràctica esportiva, ja sigui córrer, caminar o anar amb bicicleta. Aquesta iniciativa també s’ha pensat perquè cadascú pugui tenir un control del propi entrenament i pugui veure la seva progressió.
El punt d’inici és davant del Museu del Ter, on hi ha un panell informatiu que mostra un mapa amb tot el tram senyalitzat. Els primers 5 quilòmetres van fins el pont de la Gleva i els 5 restants en sentit contrari. Els senyals estan situats en fites cada 500 metres de distància.
Des del museu oferim un servei de lloguer de bicicletes que, en dies puntuals, anirà inclòs en el preu de l’entrada.