Inici  /  Noticies   /  NOVA PRODUCCIÓ DE CORCIA TEATRE: PROJECTE LLENAMÚ AMB LA COL·LABORACIÓ DEL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER

Projecte LLenamú és un espectacle de la companyia Corcia Teatre produït conjuntament amb l’Ajuntament de Manlleu i el Museu Industrial del Ter amb el suport de Fundició Dúctil Benito.

Unes restes arqueològiques de gran valor han estat descobertes sota una antiga colònia industrial: la “Colònia de LLenamú”. L’Esteve Gasòliba, únic habitant que hi resta, no està disposat a marxar-ne per més ofertes que li faci l’Administració. El Senyor Pere Artigas, Director General de Patrimoni Cultural, s’encarrega personalment de les negociacions per tal d’arribar a un acord mitjançant la via diplomàtica. Aquesta circumstància el porta a visitar repetides vegades les abandonades instal·lacions de la Colònia amb la intenció de convèncer l’Esteve, però aquest es mostra intransigent. Davant d’aquesta situació, el polític, ajudat per la seva secretària, farà servir una obscura estratègia per desbloquejar l’afer.

Un personal homenatge a les persones que van viure i treballar a unes microsocietats anomenades Colònies Industrials ja gairebé desaparegudes. Una mirada irònica a la classe política actual, a la hipocresia, a la ambició i a la falta de valors ètics.

Després de 7 anys de trajectòria i una desena d’espectacles produïts, la companyia osonenca s’aventura a la posada en escena d’un text de creació pròpia. La idea original de l’espectacle sorgeix a partir de les diverses experiències conjuntes entre la companyia i el MIT; i sobretot arrel de les experiències narrades en un anecdotari manlleuenc que va arribar a les mans d’un dels membres de la companyia. Aquesta llavor, després d’un període de 6 mesos d’assajos s’ha convertit en un espectacle que, estrenat el passat cap de setmana, ara s’ha prorrogat pels dies 22 i 23 de Febrer a les 21h la sala d’actes de l’edifici Ter a les instal·lacions de Fundició Dúctil Benito (Via Ausetània, 11. Manlleu.) Les entrades estan a la venda al Museu Industrial del Ter i al Bar Parramon i el seu preu és de 10€.

Per a més informació podeu trucar al 93 851 51 76 o bé enviar un correu electrònic a: [email protected].