Inici  /  Noticies   /  SORTIDA A L’ITINERARI NATURALÍSTIC I OBSERVACIÓ D’OCELLS AL MEANDRE DEL DESPUJOL

El proper dissabte 29 de maig, en el marc de la setmana de la biodiversitat (www.setmanabiodivesitat.cat), es farà una sortida a l’itinerari naturalístic del meandre del Despujol. En aquest espai s’hi està duent a terme una iniciativa de custòdia fluvial entre l’Ajuntament de les Masies de Voltregà i el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter. Durant la sortida s’explicaran les actuacions de rehabilitació ambiental fetes en el marc del projecte de custòdia “Riberes del Ter”. Al final del recorregut s’arribarà fins a un observatori d’ocells, des d’on es podrà veure la magnífica colònia d’ocells ardeids d’Espadamala de Baix, situada a l’altra banda del riu. A les 12h es farà la inauguració de l’itinerari naturalístic i observació d’ocells al meandre del Despujol.

Dissabte 29 de maig de 2010
De 10 a 12, recorregut per l’itinerari