Inici  /  Noticies   /  SORTIDA I VISITA GUIADA A L’EXPOSICIÓ: COLÒNIES INDUSTRIALS

SORTIDA I VISITA GUIADA A L’EXPOSICIÓ: COLÒNIES INDUSTRIALS

El riu Ter, al seu pas per les comarques d’Osona i el Ripollès, ha estat el gran motor energètic d’un dels processos d’industrialització més significatius i originals de Catalunya. Al llarg del seu recorregut per aquestes, una gran quantitat de fàbriques i colònies han aprofitat la força del riu com a motor d’energia.

La visita guiada a l’exposició anirà a càrrec d’historiadors que ens introduiran en la història, les formes d’organització del treball i la vida quotidiana de les persones que durant molts anys hi van treballar i viure.

Us proposem una visita per uns espais singulars, plens de records i vivències, molts d’ells ja en desús i d’altres amb importants projectes de futur.

Lloc i hora de sortida:

Ripoll:Estació d’autobusos a les 8.30h

Manlleu: Museu Industrial del Ter a ales 9.00h

Vic:Estació d’autobusos a les 9.15h

Hora d’arribada:
Vic: 13.15h. Manlleu: 13.30h. Ripoll a les 14h

Preu de la sortida:
10€ (inclou autocar, entrada a l’exposició i guiatge)

Inscripcions:
Arxiu Comarcal del Ripollès