Inici  /  Noticies   /  A 38 mans pel 25N (Dia Internacional per a l’eliminació de la violència vers les Dones)

A l’escala principal del Museu del Ter es pot veure aquest tapís fet de llana merina i ripollesa fruit del treball del Grup Dilluns de l’Associació Maresmón”. El Grup Dilluns és un punt de trobada de dones de diferents procedències que els dilluns a la tarda es reuneixen per compartir experiències tot desenvolupant treballs artesanals com la mitja, la costura, la pintura, el feltre, etc…
Amb motiu del Dia Internacional per a l’eliminació de la Violència ver les dones, el grup va decidir participar amb la creació entre totes les dones d’aquest tapís per a exposar-lo a l’escala principal del museu. Els colors groc i blanc, amb la seva lluminositat, volen simbolitzar el rebuig a la violència i una crida a l’esperança. El blau fa referència al color de les bates de les dones de les fàbriques del Ter i l’aigua del riu. en definitiva, un crit per un món sense violència contra les dones.