Inici  /  Noticies   /  ACTIVITATS DEL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER PER AQUEST NADAL

ACTIVITATS DEL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER PER AQUEST NADAL

Coincidint amb aquestes festes nadalenques el Museu Industrial del Ter proposa diferents activitats adreçades a nens i nenes i d’altres adreçades al públic familiar.

Per els més petits des del Museu Industrial del Ter us proposem el taller tèxtil: la bosseta dels Reis Mags. Durant els dies 29 i 30 de desembre els nens que vinguin d’11h a 13h al Museu Industrial del Ter podran fer la seva bosseta dels Reis Mags. Durant dues hores els nens i nenes crearan una bosseta amb la forma d’un dels tres Reis Mags, on podran guardar els caramels del dia de la cavalcada o bé deixar-la a prop del llit perquè un d’ells hi pugui deixar un petit present. Els nens treballaran amb el feltre, un material fet a partir de la pressió i condensació de diferents fibres: llana i pèl animal. Durant el taller els nens podran aprendre com es confecciona una peça tot treballant la utilització de patrons, l’estampació tèxtil i a cosir. El taller tèxtil, que està adreçat a nens i nenes d’entre 4 i 12 anys, és gratuït.

Coincidint amb aquests dies el MIT també proposa pels dies 29, 30 i 31 de desembre de 2009 i 5 de gener de 2010 de 10h a 13h i de 16h a 19h unes jornades de portes obertes a tots els pares que vinguin amb els seus fills de fins a 16 anys. La

El MIT també us anima a que vingueu a conèixer l’espai d’artesania a la nova botiga del Museu Industrial del Ter. Un espai dinàmic on es pot trobar una mostra de productes de qualitat fets pels artesans de la comarca d’Osona.