Inici  /  Noticies   /  ACTIVITATS I HORARI DEL MUSEU DURANT LA SETMANA SANTA

ACTIVITATS I HORARI DEL MUSEU DURANT LA SETMANA SANTA

Aquests dies de Setmana Santa el museu obrirà les seves portes amb activitats familiars. La sala d’exposicions temporals acull fins al 25 d’abril l’exposició “El món de les papallones”, una fascinant mostra amb més de 2500 exemplars entre Catalunya i arreu del món. A més a més d’aquests insectes hi podreu veure d’altres com escarabats, aranyes i d’altres ben sorprenents. (Gratuïta)
Una de les altres activitats familiars és la del joc de pistes: El tresor de la Quimeta. La Quimeta, una nena que havia treballat aquí, a can Sanglas, fa molts anys, va amagar un cofre amb el seu tresor en un racó de la fàbrica. Us proposem que ens ajudeu a trobar aquest tresor amb l’ajut d’un plànol i unes quantes pistes. Voleu passar una bona estona buscant el tresor de la Quimeta? El joc de pistes el podeu fer durant tot l’horari d’obertura del museu, no cal fer reserva i el preu és de 3€ els adults i els nens i nenes menors de 7 anys o amb el Carnet del Club Super3 és gratuït.

¡¡¡OBRIM ELS DIES FESTIUS DIJOUS, DIVENDRES, DISSABTE I DILLUNS DE 10 A 14H!!!
(DIUMENGE DE PASQUA TANCAT)