Inici  /  Noticies   /  JA A LA VENDA EL LLIBRE, COORDINAT PEL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER, SOBRE LES MASIES DE VOLTREGÀ

Ja es pot adquirir al Museu Industrial del Ter el llibre “Les Masies de Voltregà. Un riu d’història”. El llibre, coordinat pel Museu Industrial del Ter, fa un recorregut per la història d’aquest municipi osonenc de singular diversitat territorial, marcat per la presència determinant del riu Ter. Han col·laborat en els diversos capítols: Carles Garcia, Carles Crosas, Irene Llop, Núria Sadurní, Pere Casas, Marc Ordeix i Mariona Casas; i Carles Martorell és autor de bona part de les fotografies. Tots els veïns de les Masies de Voltregà han pogut recollir el llibre, publicat a finals de l’any 2010, al mateix ajuntament del municipi. Ara, tota persona interessada el pot adquirir a la botiga del Museu Industrial del Ter, pel preu de 22€.