Inici  /  Noticies   /  ES TRADUEIX AL XINÉS EL MANUAL “FROM SEA TO SOURCE. GUIDANCE FOR RESTORATION OF FISH MIGRATION IN RIVERS” ON VA INTERVENIR EL CENTRE D’ESTUDIS DELS RIUS MEDITERRANIS DEL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER

El passat 17 d’abril de 2011 es va presentar al Yangtze Forum de la Xina la versió traduïda al xinés del manual “From sea to source. Guidance for restoration of fish migration in rivers”.
Aquest manual va ser editat l’any 2006 per l’Agència de l’Aigua del Nord-est d’Holanda, Hunze en Aa’s Waterboard, com a part del projecte Interreg IIIC, Community Rivers (2004-2007), on participava com a soci el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter.
En aquest manual s’hi inclouen alguns exemples de dispositius de pas per a peixos de diferents rescloses de Catalunya.

A banda d’això, se n’està redactant una segona edició en anglès, revisada i ampliada, amb exemples de la UE, incloent-hi Catalunya, però ara també d’altres parts del món. Es preveu que estigui editada a primers de 2012.

Aquí teniu el link de la versió anglesa del manual Fish migration, (és de l’agència de l’aigua del nord-est d’Holanda, antics socis del Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis del projecte Community rivers):